18 Aralık 2014 Perşembe

Mutsuz insan yazar

18 Aralık 2014 Perşembe
Mutsuz insan yazar...

İlginçtir ki, 2007 yılında mutluluktan açtığım bloğum bana bir süre sonra mutsuzluk vermeye başladığı için gına geldiği bir anda -son yıllarda yazmasam da- 7 yılı bir anda silip attım.

Bir daha yazmam desem de ilk satırda da belirttiğim gibi bu sefer mutsuzluktan yazıyorum. İçimi ulu orta herkese dökmediğim için, şişmektense satırlara dökeyim iltihaplarımı istedim. Beni tanımayanlar okusun. Çünkü etraftaki insanlar mutsuzluktan mutlu oluyor, ama burayı okuyanlar daha insanca davranıyor.

Çünkü okuyan insandan zarar gelmez.
Yazan insandan da. 


8 yorum:

zoitsa dedi ki...

özledim bi de ben seni..

BlahBlah dedi ki...

@zoitsa ben de özledim ki...

Godsyndrome dedi ki...

yazmaktan da zarar gelmez, devam et.

Gelin Ayşe dedi ki...

Gecmişi sildigin iyi olmuş. Artik yeni bir sayfa. Belki mutsuz başladın ama mutlu devam edecek yaziların. Sende iste yeterki. Ben hep okuyacagım seniii.
Tekrar hoşgeldin.

neva dedi ki...

yazmana sewındım hep yaz

BlahBlah dedi ki...

eskileri görmek ne güzelmiş :)

Levent Maşa dedi ki...

Yazmaya devam edin lütfen, eskiden beridir takip ederim blogunuzu. Sizde de bizde olduğu gibi çok değişiklikler olmuş anlaşılan. Ama yazın, yazın ki bizler de okuyalım.

BlahBlah dedi ki...

teşekkür ederim. aslında bunu okuduğuma çok mutlu oldum.

 
◄Design by Pocket